czwartek, 28 stycznia 2016

Lis i mufinka

Lisomania mnie ostatnio opętała...
no i mufinomania.
Była lala tilda z mufinką no i lis.
Teraz przedstawiam wam etui na klucze.
Pierwszy powstał lisek


Pomysł znalazłam w zasobach czeluści internetu.
I jest moim etui na klucze.
Moje klucze w nim sobie dyndają.
Mało jest takich rzeczy które zrobię dla siebie.
Jest cudowny i stanowimy nierozłączną parę.
Jednym słowem lisek za mną chodzi.
Drugie etui zrobiłam dla pani która lubi motyw z mufinką.
Więc szybciutko stworzyłam kolorowe ciacho.





Słodziutka mufinka...

Już szykuję kolejnego liska ...
Bo jak się mojego zobaczy 
to od razu chce się mieć takiego podobnego na własność.
Co mnie bardzo cieszy 
że moje twory tak się podobają .

Pozdrawiam cieplutko.

Kolejny post pod hasłem 

Pora na przygodę :)

 "I tylko przyjdź.
 Dotknij mnie czule i przytul tak,
 abym zapomniała o wszystkim."
 -William Shakespeare





4 komentarze:

  1. Fantastyczne breloki do kluczy :-) Świetny pomysł :-)
    Szczególnie podoba mi się lisek - jest doskonały!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Fajny pomysł, a w lisku fakt od razu człowiek się zakochuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no lisek jest boski :) mogłabys napisac schemat albo podac linka gdzie można taki znaleźc ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy pomysł na breloczki :)

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...