niedziela, 21 czerwca 2015

Rozdawajka - łapanie licznika - zapraszam

Tadam...
Mówiłam i jest.
Oto misiolek wydziergany szydełkiem moimi zacnymi rączkami.
Wzostu mniej więcej 22cm.
Milusi i z lekka włochaty .



Takowy może być wasz.
Wystarczy tutaj bądź na fanpagu 
zapałać wielką radością i chęcią otrzymania nowego przyjaciela w postaci komentarza.
Wstawić banerek na blogu bądź udostępnić ową rozdawajkę z mojej strony FB.
Oczywiście mogą brać udział tylko osoby widoczne nie anonimowe.
Wysyłka na terenie Polski :) 
Nie wymagam polubienia mojej strony bądź zostania moim obserwatorem.
Chociaż się nie pogniewam jak tak się stanie :)
.
Dodatkowa nagroda będzie dla osoby która upoluje licznik z zacną liczbą
60 000
 bądź będzie jej najbliżej.
I prześle mi zrzut ekranu  na email
 malymikroczkami@wp.pl
Czyli suma sumarum okazało się że będą dwie nagrody :) 
Zapraszam  serdecznie :)

Bolesław Prus

4 komentarze:

  1. Pierwsza się zapisuję Aniu - reszta spełniona - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny misio zapisuję się i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja z chęcią przygarnę misiaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam do stojących w kolejce. Może ucieszę siostrzeniczkę?:)

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...