sobota, 20 czerwca 2015

Mam FAN PAGE i rozdawajka w tle ... zapraszam :)

Witajcie
W końcu nastał ten czas żebym i ja założyła własny fanpage na FB  
Nawet nie wiem czy trzeba to razem czy oddzielnie pisać haha
Ale co mi tam.
No chyba się udało
 bo i pierwsze polubienia się pojawiły,
 no i na blogu po prawej odpowiedni gadżet się pojawił.
Więc jestem z siebie dumna iż mi się to udało utworzyć własnymi rąsiami.
Z tej oto pięknej okazji i nie tylko.
Ogłaszam wszem i wobec misiową rozdawajke.
Misia wkleję przy następnym poście, 
Teraz jestem zbyt zaaferowana i zajarana swoim poczynaniem dzisiejszym.
Ale także licznik wskazuje iż dobijamy jeszcze do 60 !!!
Tak tak kochani
Dziękuje przeogromnie wam za to że jesteście i że zaglądacie w moje skromne progi !!!
A tym bardziej że pozostawiacie po sobie ślad !!!
Idę świętować w zaciszu domowym przytulając się z uśmiechem na twarzy do podusi .


B U Z I A K I 



3 komentarze:

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...