czwartek, 3 lipca 2014

Z podziękowaniami

Witajcie
Teraz mogę wam pokazać prezent dla pani na pożegnanie jaki przygotowałam.
Nauczycielka która ich uczyła w zerówce nie prowadzi kontynuacji w pierwszej klasie. 
Dlatego wpadłam na pewien pomysł i stworzyłam takie coś.


Jest to obrazek misiaczka z kwiatkiem , dookoła imiona dzieciaczków które uczęszczały do tej klasy.

Obrazek wyszywałam z zestawu który znalazłam w jednym z moich ulubionych sklepów :)
Tzw zdobyczy lumpkowych.


Jak widać znalazłam oprócz misiolka też zestaw z kiziorkiem. 

A oto proces powstawanie prezentu.










Niezła pamiątka wyszła. 
Pani zadowolona.
Hafcik rewelacyjnie wpasował się w tematykę podziękowań.
Z zestawu zostało sporo nitek , więc spokojnie starczy na kolejny takowy obrazek...
zapewne na następna takową uroczystość :)

Przy okazji, informuję was że mój skromniutki blogasek bierze udział w konkursie na
 najbardziej twórczo zakręcony blog.
Świetna nazwa jak dla takiego roztrzepanego człowieczka jak ja :)
Jeżeli macie ochotę i podoba wam się moja twórczość możecie na mnie oddać swój głos :)



Ja już swoje trzy oddałam i to na najbardziej moje ukochane i często odwiedzane blogerki.
I co tu się dziwić, jak my prawie tworzymy rodzinę (wirtualną )

A na koniec, kolejna sowa.
Sowa powędrowała do cioci Karolci vel Tygrys....


Wybaczcie jakość zdjęcia ale jakoś tak pędzikiem było robione ...

I to wsio..
Brykam do dalszych swawoli, robótki, dzieci, dom .... i tak w kółko....

Buźka

"Ale żadna z nich, ale żadna jak ty
Nie olśniła mnie, nie dodała mi sił..."

12 komentarzy:

  1. Piękna i bardzo pomysłowa pamiątka..

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna pamiątka :D
    I te imiona dzieci - tyle uroku :D
    A lumpika zazdroszczę - u nas nie ma takich cudów :D)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na prezent, praktyczna pamiątka, która nie będzie się kurzyć w kącie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niepowtarzalna i oryginalna pamiątka... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny prezent, piękny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent jest rewelacyjny! Wspaniała pamiątka, gratuluję pomysłu.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pooglądałam sobie trochę twojego bloga. Bardzo podobają mi się Twoje hafciki. A ten ostatni jest miłym i bardzo pomysłowym prezentem.
    Poncza i koszyczki też ciekawie wyglądają.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie super pomysł :) Ja teraz myślę nad upominkami dla pań ze żłobka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu sowa do nas doleciało moja córcia od pierwszej chwili się z nią zaprzyjaźniła ;) dziękujemy

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...