czwartek, 6 lutego 2014

Sąsiedzka wymianka

Witajcie.
Ostatnio doszło u mnie do sąsiedzkiej wymianki. Gdyż kolejna znajoma w moim kręgu pała się rękodziełem. Tworzy cudowne rzeczy ze wszystkiego. Z kory, muszelek, patyczków, mchu itp - styl ECO.
Także przepięknie tworzy z masy solnej. Kiedyś obfoce jej dzieła i pokaże wam małe co nieco wydobyte z pod jej rączek.
Poprosiła mnie aby wykonała dla niej czapkę na zimę. Ostro mróz ostatnio doskwierał. Przyniosła piękną zieloną włóczkę i takie cóś dla niej stworzyłam ( poprzednio pokazywałam tą czapę ale teraz zdobi ją kwiatek )
zdjęcie nie aktualne - ja ciapa gapa zgubiłam je gdzieś w zasobach mojego lapka...

 

W zamian stworzyła dla mnie takie oto ozdoby



 Kora i patyki z lasu. Kamyczki i muszle z plaży w Brighton






 Trzeba przyznać że pomysł innowacyjny i rzadko spotykany.  Kolorystyka jest bajeczna. Czysta ekologia artystyczna.

Dodatkowo otrzymałam ozdobną butelczunkę




Fikuśna, kolorowa i błyszcząca.
Pięknie się mieni i taka pozytywna energia z niej bije...
Muszę ową koleżankę podszkolić i zachęcić do stworzenia swojego bloga...gdyż w jej główce sporo pomysłów siedzi ...
I zapewne nie jedna by czegoś zaczerpnęła z jej twórczości...

Dodatkowo stworzyłam kilka kapci szydełkowych - o tak w ramach tworzenia, szkolenia się w szydełkowaniu

 Malwinkowe
 Edysiowe
Darusiowe balerinki

A na tamborku od tygodnia metryczka
niewiele zostało do końca 





wzór bardzo mi się podoba, jest taki delikatny a elementy łączone z kreinikiem daje piękny błyszczący akcent...

Dodatkowo zostałam szczęśliwa posiadaczką owych włóczek 
Dziękuję ślicznie Daruś  :)


Wybaczcie kochani za jakość, zdjęć z braku laku robiłam telefonem....

I znowu mam w co ręce włożyć...
A no bym jeszcze zapomniała
Zaczęłam niedawno zabawę na FB Sal Wielkanocny 2014
w dwa dni powstało owe jajco






Tkanina kanwa 20 stka nici dmc 4030 colour variations

W kolejce pozostało mi jeszcze w tej zabawie 9 jaj do wyszycia :)

Jest co robić 
wiec do miłego 

 "...miejsce kobiety jest w kuchni... gdzie ma siedzieć sobie wygodnie z nogami w górze, popijając wino i przyglądając się jak jej mąż gotuje obiad".

Elizabeth Gilbert - I że Cię nie opuszczę


5 komentarzy:

  1. Jak u ciebie pracowicie! Drzewo wyszło ci bardzo pięknie. A kapciuszki pewnie cieplutkie?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Działasz na wielu frontach! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mieć taką sąsiadkę , z którą można się tak pięknie wymienić Aniu :)))
    same cudowności u Ciebie Pracusiu:)
    dobrego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna owocna wymianka :) A kapcie świetne, czemu ich nie widziałam??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo wiesz, tak przeważnie wszystko co robię to rozdaję, tak jak szewc który chodzi bez butów :)

      Usuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...