niedziela, 1 grudnia 2013

Roguc i cała reszta

Witajcie...
Pierwszy post w ten ostatni miesiąc w roku...
Tak, tak -mamy już grudzień.
Kalendarz adwentowy mam już powieszony ze słodkościami....
Na stronie FB DMC Polska codziennie będzie udostępniony jeden wzorek z kalendarza adwentowego, co uważam za świetny pomysł.  <klik>, dodatkowo jest też konkurs, więcej dowiecie się klikając na ich fanpejdż.

Muszę przyznać że ostatnio musiałam odłożyć całkowicie krzyżyki na bok. Gdyż szydełkowe sprawy ruszyły do przodu (zamówienia) i sporo czasu mi zaszło na ich zrealizowanie. 
Między innymi  powstały mitenki do żółtego komina który wykonałam dla mojej siostrzenicy



są cieplutkie i zrobione na szydełku 4mm stylem ściągaczowym - są elastyczne
Nie wiem czy już pokazywałam ale w podobnym stylu dla syna mini mitenki też powstały  - tym samym stylem



Kolorki sam sobie dobierał jak i guziczki :)

Powstały kolejne mitenki, szare z czaszką i czarne



Powstały także malinowe mitenki stylem -krokodyla łuska. Szaliko komin i różyczka broszka



Mam jeszcze kilka projektów szydełkowych, niestety muszą poczekać gdyż salowe sprawy muszę dokończyć :)
Podłubałam troszkę w moim Rogucu


Naprawdę niewiele mi zostało do ukończenia:)
Niezmiernie się cieszę...
Ukończony ma być na piątek, i sam owy artysta złoży na nim swój autograf...jak tylko szczęście dopisze :)
Pozdrawiam was serdecznie
I do miłego :)
"Są takie dni, kiedy niebycie jest jedyną forma gwarantującą zachowanie zdrowia psychicznego." Marcin Bruczkowski - Radio Yokohama




7 komentarzy:

  1. Wow! U Ciebie też cudnie, kolorowo! Lubię zarówno dziergać jak i nosić mitenki. Komplecik z łuską krokodyla przepiękny i pracochłonny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pracuś z Ciebie Aniu, [racuś!! piękne te mitenki, krzżyki i wszystko co tworzysz :))
    pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy ty to wszystko robisz? Tyle prac w tak krótkim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jakie ekstra mitenki, można wybrać w/g gustu, a ten różowy komplet przepiękny! Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne :) Trzymam kciuki żebyś zdobyła autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mowie do męża " o Rogucki się kończy " a on w oczach przerażenie i jak to ... Śmiałam się jak mu pokazałam to tylko było wooo :)
    Mam nadzieje ze autograf został wpisany ??

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...