wtorek, 16 lipca 2013

Oko na maroko

Witajcie...spora przerwa od ostatniego posta...ale wiele się działo ...
min wycieczka na Seven Festival do Węgorzewa ze wspaniałą ekipą :)
Oczywiście w celu -  COMA z Orkiestrą Symfoniczną z Gdańska


Muzyczne narCOMAnki - w składzie Ja, Daria i Magda


A tutaj schwytane w ujęciu przez Marcina Jareckiego w obiektywie


Niesamowite przeżycie, totalne szaleństwo i w pięknych krajobrazach Polski. Mazury zaliczone. Jednego dnia było śniadanie w Ostródzie, obiad w Mrągowie a kolacja w Węgorzewie. To wszystko zaliczone w ciągu 24h....... 
Mogę teraz powiedzieć że moje akumulatorki zostały naładowane....

A co do tytułu posta - oto drugie oko na maroko wydziergane w RP





To już czwarta kartka wzoru zaczęta...zostały jeszcze dwie.....
czyli sporo machania jeszcze igła przy tym projekcie...
niedługo najlepsze przede mną - 
klata Roguca :) echhhhh

Dostałam cynk że wszystkie moje obdarowane chętne otrzymały swoje przesyłki...ufff.... poczta akurat ostatnio płata mi figle i ma problemy z dostarczeniem moich przesyłek. Kamień z serca. 
A oto co otrzymała ode mnie Basia



W zestawie, mulinka, herbatka, szpileczka, świecznik , wsuwka oraz magnesik z inicjałem 


Na lnie belfast 32ct, haft krzyżykowy i haft wstążeczkowy


Bardzo się cieszę że wszystkie panie otrzymały swoje podarunki. Zapewne z uśmiechem na twarzy :)

Przyszła do mnie też pocztą niespodzianka. Bo jak wiecie brałam udział w Strasznym Konkursie u Ani
Moja sówka otrzymała takie nagrody...
Zawiniątko a w niej same cudowności





mnóstwo przydasi, książka :)))) oraz breloczek sowi do stworzenia w wersji Decu...to będzie moja pierwsza zabawa z tą techniką....
Dziękuję ślicznie za ogrom tych wspaniałości.
Książka jedzie ze mną na wczasy pod namiot. I to nuż niedługo..
Dziękuję wszystkim za odwiedzinki, komentarze. Zawsze jak mnie tutaj dłużej nie ma ( 3 dni to już masakra) to tęsknie za wami, i to strasznie....
Jesteście moim nałogiem, takim pzytywnym :)
Buźka i do miłego :*

" ...Na pewno tesknie i czekam
Na pewno nie wiem co dalej,
Jeżeli słyszysz nie zwlekaj
Niech wreszcie bedzie wspaniale..."
COMA - Anioły

12 komentarzy:

  1. Oj, dzieje się u Ciebie, dzieje! Prawdziwy zawrót głowy :))
    A ja zapraszam po odbiór wyróżnienia.
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten twój magnesik, początkowo myślałam że to broszka. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj podziało się u Ciebie faktycznie;)Ja podziwiam haft,dla mnie rzecz niewykonalna;)Prezenty dane i otrzymane piękne;)
    Jak naładowałaś akumulatory,to teraz tylko czekać na wysyp prac;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super widzę zaszalałaś - fajnie tak naładować
    akumulatorki a prezenty super wypas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow rewelacja ... ale cudny obraz powstał z krzyzyków .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo się działo i to jak pozytywnie :)
    Haft widzę pierwszy raz, ale podziwiam i życzę szybkiego zakończenia. Ciekawa jestem całości :)
    Gratuluję prezentów... wspaniałe :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromne postępy poczyniłaś w hafcie z portretem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Byłaś rzut beretem - Ełk był w zasięgu ręki, Twoje magnesy wymiatają pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się działo!!! Teraz masz mnóstwo energii na prace:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. super prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę tego festiwalu i koncertu może kiedyś będzie mi dane pojechać i posłuchać na żywo :):)

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...