wtorek, 25 czerwca 2013

Wyniki oraz szukamy chętnej x 2

Witajcie w tych jubileuszowych odsłonach. jestem niezmiernie z was dumna za te liczne odwiedzinki. Wybiło 20000  zaglądnięć i licznik został złapany. Zgłosiło się 5 szczęśliwych łapaczy z odpowiednim zrzutem. A pierwszy był ten


a przesłała jako pierwsza Ewelina P z Hafty Line
gratuluję refleksu :)
poproszę o adresik abym mogła przesyłkę nadać :)
dziękuję wszystkim za udział w zabawie
a tak przy okazji nagradzania
szukam dwóch duszyczek które chciałyby odemnie prezenciki dostać w zabawie " Podaj Dalej "
Przywędrowała do mnie paczuszka i to pod same drzwi od Anity P. z bloga Niezwykły Zakątek




Dziękuje pięknie za tyle wspaniałości. Coś mi się wydaję że szybciej zacznę nauki dekupażu niż myślałam. :)
Serwetki piękne, ta w stylu kaszubskim  jest najlepsza :)
Zawieszka sowa jest już u mnie przy telefonie wraz z koralikami...
a bransoletka na dłoni :)
więc wszystko przydatne i się nie zmarnuje.
Buźka wielka za te cudowności.
A cała rzesza zawieszek będzie mogła zagościć u mnie wniektórych hafcikach jako główna dekoracja :)
A teraz małe szybkie zasady...
dwie pierwsze chętne do obdarowania zgłaszają się w komentarzu pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w tej chętnej zabawie
dla tych dwóch chętnych robię podarunki i przesyłam ,
 w zamian owe chętne organizują u siebie taką samą Zabawę :)
oczywiście wysyłka na terenie Polski
zabawa dla blogasków
i co wy na to ???
zapraszam bo zabawa przednia i można kogoś drobnostką uszczęśliwić :)

.....ps...
miały być fotki z sobótkowej imprezki ale niestety telefon szanownego małżonka jeszcze nie wpadł w moje łapki.... 
może następnym razem....

"Władzę można zyskać na trzy sposoby, przez strach, pieniądze lub miłość" - Strach można pokonać, pieniądze kiedyś się skończą, a miłość jest wieczna.

8 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do zabawy 'Podaj dalej':-)))I już się cieszę z prezencików:-)
    Pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też poproszę :) chętnie się przyłączę :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same cudnosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty rewelacyjne. Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...