poniedziałek, 15 października 2012

Jesienne wyróżnienie

Czytając wasze komentarze zauważyłam że jedna z was dziubki kolejne wyróżnienie mi przyznała...... toć to radość wielka :D Ta owa osóbka to Monika igiełka :D Dziękuję bardzo !!! Po stokroć dziękuję !!!! Dodaje mi to skrzydeł i motywacji do działania....( niestety nie w sferze domowej czyli obowiązki kurki domowej- wolę hefcić )   


a następne osóbki do wyróżnienia wytypuję w następnym poście....



Skończyłam moją Madame Jesienną. Długi był jej finisz.......  z braku czasu i weny.....












dołączyła do Wiosennej.... teraz czekam na wzorek do Madame Zimowej....

Dopiero jak cztery będę już miała wyhaftowane dam do oprawy... tak aby miały takie same ramy :D

Miałam zacząć teraz coś na święta ale....ale... no właśnie nie mam weny na świąteczne haftowanie, za to zrobiłam dzieciom moim worki na strój do gimnastyki, z tym że wielka gapa ze mnie.... Starszemu wyszyłam imię , naszyłam na materiał i stworzyłam owy worek....i zaniosłam rano do przedszkola... zajęło mi to wszystko zaledwie jeden dzień. I nie zrobiłam ani jednego zdjęcia aby pokazać wam mojego twora... ale robię już drugi woreczek i tym, razem podołam chyba strzelić kilka fotek.  
Zatem czas zacząć dzieło na mojej zielonej kanwie..... więcej informacji w następnym poście :D


A co mi tam pochwalę się zdobyczą z lumpka ....






wielki segregator z gazetkami o hafcie i nie tylko... są tam wzory wszelakiego rodzaju, instrukcje, objaśnienia, jak coś zrobić z różnych rzeczy.... ...wielka skarbnica wiedzy !!!!!  
Zapewne w 100% będzie wykorzystane !!!

 Pozdrawiam was dobre duszyczki :D 

Otaczaj się ludźmi, którzy potrafią się śmiać i uśmiechać tak, ze 
można zapomnieć o smutku i skupić się wyłącznie na dobrych rzeczach w życiu.

5 komentarzy:

  1. Hihi no proszę, jaka zdobycz :) Kolejna skarbnica wzorków :) A Madame już podziwiałam na FB, kolorki piękne dobrałaś :) I czekam na początek Twojego nowego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia! madame w cudnym jesiennym kolorze prezentuje się pięknie, a zdobycz z lumpka obłędna:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci się zdobycz trafiła:)A madame..piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madame przepiękna. A zdobyczy obłędnie zazdroszczę!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wpadłam i zostaje na dłużej. fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...